Reklamace
Pokud se stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme Vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze.
S námi se reklamace bát nemusíte.
Jak postupovat při reklamaci:
- Vytiskněte si vzorový Formulář pro reklamaci a následně vyplňte.
- Všechny potřebné údaje k vyplnění jsou uvedeny na faktuře.
- Přiložte vyplněný reklamační formulář.
- Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození.
- Odešlete ho na naši adresu pro reklamace - je uvedena na faktuře.
- Zásilky NEODESÍLEJTE Zásilkovnou - “Zásilkovna — Doručení na adresu” a “Zásilkovna — Mezi námi”, tato služba je určena pro soukromé osoby.
(Zásilky jsou často doručovány mimo naši provozní dobu a následně ukládány na různých výdejních místech, které není v našich možnostech objíždět a zásilky vyzvedávat) - Při reklamaci spotřebitelem máme na vyřízení reklamace 30 dní.
- Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve. (během několika dní)