Loading...

Reklamace

Pokud se stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme Vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo Vám vrátíme peníze.
S námi se reklamace bát nemusíte.

Jak postupovat při reklamaci:

  • Vytiskněte si vzorový Formulář pro reklamaci a následně vyplňte.
  • Všechny potřebné údaje k vyplnění jsou uvedeny na faktuře.
  • Přiložte vyplněný reklamační formulář.
  • Zboží dobře zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození.
  • Odešlete ho na naši adresu pro reklamace - je uvedena na faktuře.
  • Zásilky NEODESÍLEJTE Zásilkovnou - “Zásilkovna — Doručení na adresu” a “Zásilkovna — Mezi námi”, tato služba je určena pro soukromé osoby.
    (Zásilky jsou často doručovány mimo naši provozní dobu a následně ukládány na různých výdejních místech, které není v našich možnostech objíždět a zásilky vyzvedávat)
  • Při reklamaci spotřebitelem máme na vyřízení reklamace 30 dní.
  • Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve. (během několika dní)

Reklamační řád-celé znění